CHIRURGIA STOMATOLOGICZNA

Oferujemy pełną gamę zabiegów chirurgicznych, od A do Z. Ekstrakcje, resekcje, hemisekcje, zabiegi chirurgiczne tkanek miękkich, regeneracje kości, przeszczepy i pokrycia recesji, zabiegi implantologiczne przeprowadzamy w skutecznym znieczuleniu komputerowym (system sleeperone), a w razie potrzeby pod okiem anestezjologa, w miłej, luźnej i bezstresowej atmosferze.

Jeśli potrzebujesz zabiegu chirurgicznego, nie zwlekaj, umów się i miej to za sobą.

CHIRURGIA STOMATOLOGICZNA W PODNIESIENIU DNA ZATOKI SZCZĘKOWEJ (SINUS LIFT)

Podniesienie dna zatoki szczękowej jest często zabiegiem niezbędnym do rozpoczęcia leczenia implantologicznego. Pod tą nieco niepokojąco brzmiącą nazwą, kryje się zabieg chirurgiczny, polegający na uzupełnieniu niewystarczającej dla wszczepienia implantu ilości tkanki kostnej.

Taki ubytek kostny, objawiający się właśnie obniżeniem dna zatoki szczękowej, wywołany jest zwykle przez zanikanie wyrostka zębodołowego, którego przyczyną jest długotrwały brak zęba w danej pozycji. Czyli mówiąc krótko – im dłuższy czas upływa od utraty zęba, występuje tym większe prawdopodobieństwo konieczności uzupełnienia braków kostnych.

Niegdyś braki kostne stanowiły przeszkodę dla przeprowadzenia leczenia implantologicznego. Dziś natomiast, dzięki zdobyczom nowoczesnej chirurgii stomatologicznej, jesteśmy w stanie poradzić sobie w każdej sytuacji.

CHIRURGIA STOMATOLOGICZNA W INNYCH SCHORZENIACH

Zabiegi wykonywane przez chirurga stomatologicznego kojarzą się przede wszystkim z ekstrakcją ósemek lub innych zębów, ewentualnie z przygotowaniem szczęki do leczenia implantologicznego, to nie wyczerpuje listy zabiegów, którymi zajmuje się ten specjalista. Chirurgia stomatologiczna to również zabieg podcinania wędzidełka, augumentacja, czyli stymulowanie regeneracji kości czy usuwanie zmian chorobowych w obrębie dziąseł lub kości szczęki. Czasami są to dodatkowe, lecz konieczne zabiegi przed założeniem/wprowadzeniem implantów. Przeprowadzenie zabiegu wprowadzenia implantów w miejscu zaatakowanym przez infekcję czy inną zmianę chorobową, nie przyniosłoby oczekiwanych korzyści.

Chirurgia stomatologiczna jest także wykorzystywana w przypadku plastyki zatoki szczękowej. Często wiążą się one z opisanym powyżej przygotowaniem do leczenia implantologicznego, ale nie tylko. Zabiegi chirurgiczne mogą pomóc Ci też, jeżeli po ekstrakcji zęba pojawią się powikłania. A dzięki zabiegom i odpowiednim środkom medycznym możemy wspomóc również pourazowe leczenie urazów twarzoczaszki.

Chirurgia stomatologiczna może pomóc w wielu sytuacjach!

Oczywiście po każdym zabiegu pacjenci otrzymują kompleksowe informacje na temat dalszych etapów leczenia, komplet leków zabezpieczających najbliższy czas a także pełną listę zaleceń pozabiegowych, które zapewniają szybkie i bezbolesne gojenie się ran.

Co sądzą inni

Opinie naszych klientów

Dołącz do ponad 5000 zadowolonych pacjentów i już dzisiaj umów się do Perfect Dental Care, gabinetu który łączy najlepszych lekarzy stomatologów, najnowocześniejszy sprzęt i rodzinne podejście do pacjenta.

Zadzwoń

Napisz